• 13, п'ятниця, Березень 2015

Аналіз регуляторного впливу

Назва регуляторного органу – виконавчий комітет Гребінківської селищної ради.

Назва документу – « Про встановлення тарифів на послугу «Постачання пари та гарячої води», код ДК-16-2010-35.30.1 до приміщень Гребінківської ЗОШ 1-3 ступенів, що знаходиться за адресою: Київська обл., Васильківський район, смт.Гребінки, вул.Леніна 23.

Розробник аналізу регуляторного впливу – Приватне підприємство «Енергія сервіс». На виконання Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 ”Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги“, Постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2014 року № 269 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, керуючись п.п. 2 п. “а” ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, підготовлено аналіз очікуваних результатів від впорядкування тарифів, що надаються Приватним підприємством «Енергія сервіс».

Опис проблеми

Приватне підприємство «Енергія сервіс» 02.02.2015р. отримало запрошення до участі у процедурі закупівлі послуг з постачання пари та гарячої води до приміщень Гребінківської ЗОШ-1-3 ст. від відділу освіти Васильківської РДА Київської області. Даним підприємством  було подано всі необхідні документи для участі у процедурі закупівлі. На сьогоднішній день на підприємстві склалася критична ситуація, спричинена не затвердженням діючих тарифів на лютий-квітень м-ці.2015р. на оплату послуг по фактичній собівартості.  Як наслідок, підприємство відчуває нестачу у власних обігових коштах (отриманих від реалізації наданих послуг). Така ситуація ставить під загрозу стабільність надання даних послуг.

Для своєчасного проведення тендерних закупівель та якісного надання послуг вкрай необхідно врегулювати тарифи, які б відшкодовували планові витрати підприємства.

Цілі регулювання

Запропонованим проектом рішення виконавчого комітету селищної ради «Про  погодження тарифів  »

пропонується встановити тариф 920 грн. Без ПДВ за 1 Гкал.

Прийняття даного рішення дає змогу привести тарифи на послугу «Постачання пари та гарячої води» до рівня, що забезпечить:

-         утримання якості надання послуг на рівні нормативної;

-         беззбиткову діяльність ПП «Енергія сервіс» відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги»;

-         стримування темпів зносу основних засобів.

Механізм регулювання та заходи досягнення мети

Дану проблему можливо вирішити шляхом приведення у відповідність доходів підприємства витратам на надання послуг.

Досягнення регуляторних цілей передбачається шляхом прийняття рішення про встановлення тарифів на послуги з постачання пари та гарячої води. Рішення виконавчого комітету селищної ради «Про встановлення тарифів на   послуги з постачання пари та гарячої води» буде одним з процедурних документів, відповідно до якого буде проведена тендерна процедура закупівлі послуг.

Альтернатива та їх оцінка

Якщо проблему не вирішити і залишити без затвердження тарифу,  підприємство змушене буде припинити здійснювати послуги з постачання пари та гарячої води. Такий варіант неприйнятний. Ціна 1 Гкал послуги з постачання пари та гарячої води виробленої на газу становить 3000,00грн. Ми пропонуємо альтернативу за 920,00грн за 1 Гкал.

Показники результативності регуляторного акта

Показники ефективності регуляторного акта будуть:

-          задоволення потреб  у наданні послуг з постачання пари та гарячої води;

-          створення умов для сталої, ефективної роботи та розвитку підприємства;

-           спроможність підприємства своєчасно сплачувати паливо- енергетичні ресурси та     матеріали;

-           забезпеченість своєчасної сплати податків до бюджету.

Заходи відстеження регуляторного акта

Періодичне відстеження результативності  вказаного рішення буде проведено через рік після набрання чинності даного акта.

Формування планового кошторису витрат на 2015 рік

Тариф на послугу «Постачання пари та гарячої води» розрахований за 1 Гкал та становить 920,00грн. Без ПДВ. період (січень-квітень 2015р.)

Основною метою діяльності підприємства є задоволення суспільних потреб бюджетної установи у якісній тепловій енергії при найменших витратах, одержання прибутку для розвитку підприємства, забезпечення та задоволення соціальних потреб та інтересів його працівників.

Відповідно до Ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлені тарифи на комунальні послуги повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих планових витрат на їх виробництво з урахуванням планового прибутку.

Витрати на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії споживачу сформовані відповідно до діючих положень, стандартів та нормативно-правових документів України, в числі Постанови КМУ «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» №869 від 01.06.2011р. та Положень бухгалтерського обліку в Україні.

Тариф на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання визначається як вартість вироблення, транспортування, постачання одиниці (1Гкал) теплової енергії відповідно до якості як грошовий вираз планових економічно обґрунтованих витрат з урахуванням планового прибутку, формування та включення якого до тарифу передбачено п.23 Постанови КМУ №869 від 01.06.2011р.

Для забезпечення необхідного рівня прибутковості підприємства та подальшого заохочення інвестування у нові проекти при формуванні тарифу на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії  ПП «Енергія сервіс» враховано рентабельність у розмірі 10% для бюджетних споживачів.

Дані розрахунки дійсні на період січень-квітень2015р. та будуть змінюватись відповідно до державного регулювання ціни на електроенергію, паливо і т.п.

ПП «Енергія сервіс»

Тел./04563/6-41-24

Категорія: Рішення сесій